måndag 19 oktober 2009

grindstolpe

Nu har jag då äntligen oljat de fina grindstolps knopparna jag köpte i Nordingrå i somras.
Med tiden skall de få samma färg som staketet och då blir det riktigt snyggt.
Hittade en fin 2a oxå på Antikmarknaden i Askersund som passade perfekt på stolpen.
Min sambo har byggt en sådan fin grind till entren oxå den lägger jag ut en bild på senare.
Det skall byggas en till grind nu mot garageuppfarten från trädgården, och det är högst behövligt med en sådan liten illbatting till 1åring som vi har;)
Ha det gott i det gråmulna vädret...

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Det kommer bli toppenfint när den blir samma färg som det övriga staketet!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Tackar och bugar,du ska veta att jag är stolt att jag lyckats sy den där gardinen.Jag är som sagt inte så haj på det där med att sy:)Det blir fint med staketet,är nyfiken på hur grinden ser ut....kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så kul att få något gjort! Även om det är "äntligen" ;)
    Fin blogg du har!

    Vill du vara med i tävlingen? Kika in hos mig! VAr med =)
    kram

    SvaraRadera
  4. Hej stumpan!
    Så snyggt det blev!!
    Hoppas det är bra med alla er!
    Nu har jag jobbat en vecka och det känns bra!
    Det är kul!
    Hoppas det var kul i lördags!
    Kram kram!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.