onsdag 14 oktober 2009

Tvättstuga på G

Hej svejs!

Måste bara visa lite från vår tvättstuga som är litegrann på G kan jag tycka.

Skulle ju vilja måla om och klinka golvet med det är ingen prio på det just nu
så jag har försökt hotta till tvättstugan så gott det går ;)

Fick tag i två blå hyllor på secondhand butiken Återvinningen i Motala
och de passar perfekt in i vår tvättstuga bara jag fick måla om dem lite....

Hmmm jo det är ju en av mina egenskaper och kanske ibland laster
att jag gillar ordning och reda ;)
Och när det finns bra förvaring och bra organisering kring saker och ting
så blir allt så mycket
Roligare och Enklare att genomföra!!!
Kolla bara in dessa bilder.

Självklart måste man ha en tvättbräda i tvättstugan, tänk om tvättmaskinen skulle gå sönder;)
Hehe och inte har man någon på magen som man skulle velat i somras;)
Fina tvättmedelsburkarna


Hink för alla dessa udda strumpor som alltid existerar


Alla har fått varsinn låda där torrtvätten placeras.
Bara att ta med och tömma när det behövs....


Här hänger badrockarna, för i rummet intill väntar Relaxavdelningen...
Och
En gammal tvättsäck som jag ärft efter morfar som jag funderar på att brodera på





Dessa fina krokar är inköpta hos tjejen med bloggen" Under mitt Kök"





Hyllplan fyndade men med fel färg....






Resultatet en lite mer passande färg...Helt i min smak;)


3 kommentarer:

  1. Tackdetsamma:)La mig som följare på din blogg,hoppas det är ok,kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Så J har äntligen skruvat upp hyllorna :)
    Vad fint det blev!!
    Och så härligt att ni har kort på er vid "era" lådor..
    Ordning och reda..Jaa det är du de..hihi..
    Ja du jag var på kryssning med mamma.
    Hon och pappa skulle åka men sen var det strul med hundvakt så mamma bjöd med mig i stället :)
    Det var jättekul!!
    Hoppas ni mår bra!
    Kramar!!

    SvaraRadera
  3. Hej på dig!! Kula att du kunde fynda något på loppisen!!! Vi kommer ha en till veckan före 1:a advent. då får du komma tidigare. Jag blir inte bara lite avis på din tvättstuga :) själv har jag butik/tvättstuga. Vi ses Elisabeth

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.