lördag 10 oktober 2009

Röda Rönnbär

Härliga Hösten lyser med sina färgglada färger.
Bladen på marken är så vackra att det är svårt att inte stanna upp för att granska.
Själv har jag plockat in lite höstfägring i inredningssyfte
och Rönnbär är för mig en given kandidat på en middagsbjudning!
Barnen plockar med sig kastanjer från skolan varje dag så tro mig det blir en del;)
Har fyllt en vas med kastanjer och ställt i köksfönstret,
men man får se upp för de kan mögla lätt.....
Min söta granne kom med en hel leverans Rönnbär från sin trädgård så i år behövde jag inte ens ge mig ut att plocka;)
På mitt vardagsrums bord

Utelyktan


Har lagt ned lite kottar i den här fina ljuslyktan och några små röda blad


Plockade fram min en gammal vas/lykta från IKEA. Den är perfekt att ha som årstids lykta ...



I köksfönstret just nu. Kastanjer och Rönnbär

1 kommentar:

  1. Snyggt det blir när DU gör det. Själv får jag inte till det alls. Finns nog mer rönnbär kvar om du vill ha.

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.