tisdag 27 oktober 2009

Lite blandat

Min mammas granne odlar dessa underbart söta prydnadspumpor.
Tanken är att jag skall lägga dem i en fin plantering med höstblommor
så får vi se om det blir av oxå;)

På mitt köksbord just nu.
Jag blir så otroligt glad åt Rosor som verkligen står sig,
ni vet sådana som nästan skulle kunna stå och torka i samma fina skick!

Här kommer grinden.....
Den har min kära sambo tillverkat till oss, på min begäran.
Han skall som sagt var tillverka en till som får stå från trädgården till garageuppfarten oxå!
En klassiker tycker jag!

4 kommentarer:

  1. Åh du har så fint omkring dig vännen. Jag tänkte på det när vi va hos dig i lördags också. OM jag bara hade din energi! Ja, ja den kommer väl tillbaka hoppas jag :)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Grinden var jättefin:)Det blir nog jättefint med pumpor ihop med höstblommor.Vi gjorde en krans med rönnbär som vi har på snickarbodsdörren,den lyser upp och man blir glad,ha det gott kram Eva

    SvaraRadera
  3. Jättetjusig grind!! Står på min önskelista oxå =)
    Rosor på bordet har jag oxå för tillfället, de har stått läääänge nu och är nästan lika fina än. Superkul med såna blommor!

    kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Å vilken vacker grind..... Vad duktig han är.
    Å vackra rosor det blir man glad av!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.