lördag 28 mars 2009

Fredags shoppingen

Mamma köpte också en Campanula

Vit Pärlhyacinter

Vit krokus



Campanula blomman och skålen från mamma



Söta campanula blommor





Nedanför källartrappen



Nya kuddar

Eftersom min sambo och jag var lediga i fredags passade vi på att shoppa lite och ta en fika tillsammans med min mor och far. Hittade nya kuddar till källaren. Nere vid kontoret har vi lite modernare inredning så kuddarna på rean passade utmärkt i de fotöljer vi fick med huset när vi köpte det.

Supergulliga blommor blev det också som alla gick i vitt så klart. Vita pärlhyacinter och vita krokusar som jag skall plantera i något fint arrangemang senare.

Kolla bara in den söta campanulan jag köpte som ser ut som söta vitsippor.....Skålen bredvid har jag fått av mamma. Tänkte sätta en smultronplanta i den senare...

2 kommentarer:

  1. Hej igen!Vad fint med vita blommor!!Så du kunde vara en stund till vid datorn utan att Mille gick i taket :) Kul att vi fick prata lite ikväll.Puss o kram

    SvaraRadera
  2. hejhopp, inneboendet här ;)det blev jättefint med allt du har köpt ! :) / Malin

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.