lördag 7 mars 2009

Snöbeklätt







Vädret har ju verkligen vart lite upp och ned sista tiden. Ena dagen snö andra dagen tö. Jag verkligen älskar alla de fina årsider vi har här i landet och tycker att någon gång under vintern ska det vara mycket snö och kallt. När solen skiner och allt ligger snöbeklätt smälter mitt hjärta! Vilka härliga kontraster. Och alla träden ligger som i vila med tunga grenar.På en promenad för någon vecka sedan tog jag dessa vackra bilder. Vårt fina hus ( Som egentligen inte är drömhuset, men som med all potential fått mig att älska det ändå) och skogen som stoltserar med sina skyhöga träd.

5 kommentarer:

  1. Jättefina bilder vännen.Kraam

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag läste snöbel knätt, och undrade vad har hon nu hittat på. Får läsa lite noggrannare
    nästa gång. Vilken tur att snö är vitt!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Kikar bara in för att se om du fått ordning på kommentarerna - eller rättare sagt om JAG kan få äran att kommentera igen.
    Ha det gott och kram!
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Hej på dig Åsa! Kul att du kikar in! Bra oxå att du fick till det, så att du kan kommentera. Bara Kul ! Ses sen Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Hurru du Lisa! Nu får du ta på dig glasögonen....Hehe jag var tvungen att se om jag stavat fel för det hade ju inte vart helt otippat.... Kram på dig!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.