lördag 7 mars 2009

Udda strumpor


Blev så himla trött på alla dessa Udda strumpor som av någon anledning alltid existerar i vår tvättstuga. Ena gången lägger jag dem här och andra gången där. Men de är alltid i vägen. Så kom jag på idag att om jag tar en fin gammal zinkhink och stoppar dem i. Skriver Udda Strumpor på med en tavelkrita och sedan hänger upp hinken i ett fint band på tvättlinan... Perfekt nu vet alla var de skall gå och leta om de letar efter en saknad strumpa! Yes, så matchar det de fina tvättmedelshinkarna jag visade tidigare!

2 kommentarer:

  1. Smart!Ja det är konstigt vart strumpor tar vägen..Vem äter upp dem :) strumpmonstret kanske...

    SvaraRadera
  2. Bra ide´Det kommer nog många att ta efter

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.