tisdag 10 mars 2009

Sia Mobil







Ovanför den gamla korgvagnen som Milton sover i har jag hängt en sådan urgullig mobil jag fått av en kompis. Mobilen kommer från Sia och föll mig i smaken direkt med dess milda färger. Passar perfekt i vårt sovrum. Jag blev så glad när jag fick den, och min son älskar att nypa tag i de söta tomtarna när man håller honom nära. Om han är riktigt trött eller ledsen av någon anledning blir han alltid lugn en stund när han får titta på de söta hjärtbärande figurerna.

1 kommentar:

  1. Gulligt till en gullig kille.Du får ha den hänga kvar i ert sovrum som prydnad sen när Mille är för stor :) Det var kul att ses idag.Ha en bra vecka.Kramar!!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.